dinsdag 19 juli 2011

HYPER ft Abunai con: Fashion show and Style lecture Video invite!

Hello everyone~!
I found a way to get internet in my room, muwhahahha, I'm stealing it off the bakery shop around the corner :p so yaaaaaay!~

I would like to invite you all to HYPER's first official event that will be hold at the Abunai convention!
Charlie and I made a video invite for you all to see :) (and how unfortunate is this vidfeeostill for me u_u I feel so embarassed lol)
Anyway, I hope some people here will be able to make it! :) It will be held on the 27th of august, but the actual convention starts at the 26th till the 28th ^^,


4 opmerkingen:

  1. Kan niet wachten om het te zien ♥
    Jullie zullen er vast schitterend uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The video is really cute, I wish I could go!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke video! :D
    En ik kijk er ook best naar uit, hoewel ik het ook wel spannend vind. XD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja inderdaad, dat is wel een goed idee. Sowieso ga ik waarschijnlijk begin Augustus op zoek naar een skinny om te vermoorden (gaten erin maken enzo) en een leuk t-shirt erop.
    En ik ga vanmiddag even een blonde pruik bestellen om er zo'n Sakurina achtige pruik van blond met zwarte plukjes te maken. ^^

    Wat mij ook handig leek, ik weet niet of het toe te passen is / mogelijk is enzo... Maar als jij en Charlotte de boel aan elkaar praten enzo, misschien dat het handig is om dan als iedereen een outfit heeft geshowd, dat jullie dan nog wat praten zodat de rest wat meer tijd heeft om om te kleden?

    BeantwoordenVerwijderen