maandag 9 januari 2012

Some random outfits~ + A question

Hey everyone~! <3

I noticed I've been losing some followers, and I don't blame you since I hardly find the time to update ghehe, and it probably won't improve a lot since starting tomorrow I will be getting extremely busy with school u_u So I thought that for now I will just post some random outfits, most are even from last year! (whoops)
I am still struggeling with where I want to go with my style, maybe because I haven't been feeling to comfortable in my body lately. Hence the fact I am trying to lose weight, to maybe regain some more convidence to wear things I would actually really like to wear! The other reason would probably be the cold, rainy and extremely windy days of January. It's hard to dress up during this time since as soon as you go out of the door you'll freeze and the wind will blow everything out of proportion ><
So I will stop the rant and just start posting some pictures! :D




I've been trying to look more gal even without wearing circle lenses, it's a tough job! ><




I've also started to wear false lashes on a more daily basis,
 and I actually really enjoy it, it makes me feel prettier haha




(woops my bangs look like shit haha)



(L) New years outfit (R) Party outfit :)


On the other hand I have a question for you all! What would you like to see more in this blog? Outfit posts, inspiration posts, reviews, tutorials or more disscussion about gyaru etc posts? Please leave me suggestions on what you would like to see! <3 イタイ子日記-20100508122210.GIF

14 opmerkingen:

  1. The commented posted twice, sorry! It had said that there was an error, it lied to me! Haha so I edited this one to apologize for that.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I know this isn't the newest post but as a new comer who isn't comfortable in gyaru yet I feel shy to write often on topics like that ^^;; 
    However, I wanted to post to this blog post because I wanted to say I followed you and Charlotte for awhile (silent and shy follower) before joining blog spot simply because you two inspired me. I find it sad to read that you are uncomfortable in your body but I think that is most girls. However, I wanted to tell you the reason why. For me, I always struggled with my weight but when I got sick and was put on bed rest while I waited for a transplant I really let myself go and gave up. When I got better the first thing I struggled with was what am I going to do now? I had been style-less for a few years and now I gave up my battle with weight. My weight loss inspiration was actually you two! Now, I also find Sara Mari's blog to be inspiring, she's lost about as much weight as I am trying for! (Still a process) Your body type is actually what I aspired to! I think you look amazing and I'd really look forward to dressing and shopping more if I looked like you. You're beautiful and I think it's hard for someone to see past their own flaws but I hope you find your confidence again because you've probably helped more than me to find our own, too. 

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Awh nyuu! I think you're amazing, and you shouldn't feel down about your body at all! ^^
    Lookin' amazing <3
    Erm well I'd love to see more tutorials, but little posts like your outfits and stuff is good too ^^ As long as you enjoy what you post, that's fine :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat rot dat je je niet zeker voelt over je lichaam! Komt dat door externe dingen zoals gyaru_secrets waarbij altijd gehamerd wordt dat je zo dun mogelijk moet zijn, of is het echt vanuit jezelf?
    En hadden ze trouwens ook al uitgezocht of je schildklier goed werkte? (als die te langzaam werkt kan je ook meer aankomen / minder afvallen enzo)
    Maar ik vind het wel rot voor je dat je je zo voelt. Ik vind je er juist erg mooi uitzien altijd. :) Je hebt een mooi figuur en in verhouding en je kleedt je ook altijd erg mooi naar je figuur!

    Je outfit foto's vind ik ook erg leuk! ^^ Mijn favoriet is toch wel foto 8 (met luipaardrokje en new rocks), maar ik vind die laatste foto met de streepjes t-shirt ook erg leuk!

    Ik hoop in elk geval voor je dat je je stijl kunt terugvinden, en ook dat je je zekerder voelt weer over jezelf en je lichaam. Of dat nu is met kilo's minder of met je huidige gewicht, zolang jij je er maar happy in voelt! Maar omdat je wil afvallen, hoop ik voor je dat het gaat lukken! *doet aanmoedigingsdansje met pompoms*

    En wat zou ik meer willen zien op je blog? Ik hou sowieso van je outfit snapshots, dus die zou ik zeker willen blijven zien! <3
    En discussies over gyaru etc vind ik ook altijd interessant.
    Maar eigenlijk vind ik inspiration posts, reviews en tutorials ook altijd leuk om te lezen, dus wat dat betreft maakt het me ook niet uit wat je post, ik lees het toch altijd met plezier! XD

    En die stomme wind en regen zijn ook funest voor leuke haarstijlen. :( *hoopt op snel lente*
    (trouwens, niet lang geleden was ik ook een stuk of 10 volgers verloren, maar ondertussen zijn die er weer flink bijgekomen en nog meer zelfs, dus hopelijk klimt jouw volgersaantal ook weer binnenkort op! :D)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig dat de wil om af te vallen dan echt uit jezelf komt. Want dat is de belangrijkste reden om iets te doen. ^_^
    Maar als het is sinds je de pil bent gaan slikken, heb je dan niet een te zware pil en zou het helpen om eventueel naar een andere pil over te stappen? (en daarnaast gewoon verder bezig met afvallen natuurlijk, niet dat alles van de pil komt)
    Maar ik ben ook heel erg hoor, wat snoepen betreft. En ik weet hoe moeilijk het dan is om zo'n reep chocola nog weg te leggen voordat hij helemaal op is.

    Maar over meer bewegen, ik weet niet of dit wat voor je is... Maar bij de BatFit hebben we nu als challenge om elke dag 20 minuten lekker te gaan dansen op je eigen favoriete muziek, gewoon lekker in je eigen omgeving. Niks vaste tijden van sportscholen, niks schaamte/afkeurende blikken van omgeving, gewoon lekker vrij en alleen! Ik deed dat voorheen ook altijd (maar dan 2x per week ofzo) en was gestopt vanwege de fibromyalgie, maar nu ik het weer op pak merk ik dat het best lekker is om te doen. En als je up tempo muziek hebt, dan brand je zo flink wat calorieën weg. En daarnaast is het ook gewoon een leuke manier om flink te bewegen natuurlijk. ^_^ (want die saaie trainingsoefeningen vind ik altijd zo moeilijk om vol te houden. :P)

    Ik hoop in elk geval dus heel erg voor je dat het gaat lukken! :D Maar je was al een flink stuk op weg las ik op facebook al. ^_^

    Qua tutorials voor op je blog vind ik de haartutorials altijd het interessants. En ook pimpdingen zoals die DIA riem was ook erg gaaf!

    En dank je wel, ben blij dat je mijn blog leuk vindt! :D (en maakt niet uit hoor, ik volg ook meer dan 100 blogs ondertussen maar ik comment ook niet lang niet op alles, en soms weet ik ook niet zo goed wat ik moet commenten anders. ^^)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. im in the middle of exams too so i know how hard it can be to post ! im sure your other followers will understand too :) and i love outfit posts and tutorials would be amazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You have such beautiful eyes!

    I wonder why you have lost followers!  Very unusual.  I have only stopped following someone once.  One time a blogger I followed was caught bullying another girl in her gal-sa and then she did a post about how she hates the other girl because she looks like a man.  Childish!

    I like seeing a mix of blog post topics.  Sorry, that's not helpful.   :/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. D: I have been lsoing followers too! I've lost 5 over the past couple days... Not sure to blame G_S or my manba makeup or what >,< but yea... Your blog is amazing and so is ur style! So I don't know why you are losing them D: <3
    Tutorials would be awsome :D <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great outfits! Your style is casual but rock - and still you look like a gal =) Looove it!! 

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I like ur coords :3
    I think many girls wanna lose weight, because everyone 'is so much thinner and prettier', but I think girls like u are are the best ones, not too many, not to less :3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I'm always losing followers haha, especially in the past half year or so as my blogging inspiration has quite waned. I feel the same way about outfits, well I actually know how I want to dress now which is a big improvement over last summer, but I gained weight and can't fit my clothing. The less I can make outfits the more upset I get and then gain more weight DX

    Your outfits are very nice as always, and I like how you decided to wear eyelashes more daily. I think more women should wear false eyelashes everyday, its an easy way to define the eye^^

    BeantwoordenVerwijderen
  12. you look great and I still love your blog a lot *-*
    I love outfit posts and tutorials~~!

    BeantwoordenVerwijderen