dinsdag 17 april 2012

My Mom's Birthday~

So sunday was my Mom's birthday, she turned 43 ^^ (yup still very young ;D) I got her 2 really nice necklaces and a pair of earrings, and I'm really glad to see her wearing them everyday haha. We just had a small celebration and I decided to dress up a little :)
Here is my look of that day, I decided to straighten my hair and add some color to my eyemake eventhough you can't really see it now. I added some gold and turquoise, made me feel spring like ^^


And here are some random pictures of food ^^ On the right a plate of snacks I made, nomnom

Unfortunately this is a rather random and short update but I really don't have the time to write a post ;n; I hope that I can soon make a post with some gets from the past few days! I love you all and take care <3

15 opmerkingen:

  1. Ahh ik zie net dat jullie applications op closed staan, jammer ;o

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey (:


    Ik heb een vraagje en ik weet niet zo goed waar ik er anders mee terecht moet dus bij deze haha :P Ik ben wat gyaru betreft een newbie, ik kwam er ongeveer een half jaar geleden mee in aanraking en volg sindsdien enkele gyaru blogs. Nu heb ik voor mezelf besloten dat ik het zo leuk en inspirerend vind om er zelf mee aan de slag te gaan. Ik ben gaan zoeken of er in nederland ook  mensen bezig waren met gyaru en kwam uiteindelijk terecht by HYPER en zo ook bij jullie blogs.
    Hoe open staan jullie voor nieuwe members die echt net pas beginnen? Jullie circle lijkt me echt enorm leuk zonder alle drama die ik ondertussen ben tegengekomen op andere blogs. 
    't lijkt me super tof om met anderen mensen te kunnen praten en mijzelf te verbeteren :)

    Verder vind ik je blog echt heel inspirerend ^^ Jou stijl en make-up is echt super gedaan!
    Ik wil je ook nog succes wensen met je gezonde dieet, ik weet hoe lastig het is om te moeten sporten met lastige knieën heh. ><

    xx 

    ps. woah, t heeft wel even geduurd voordat ik deze vraag durfde te stellen zeg XD

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nice blog!!!
    I just found it!!!

    I made a blog recently too!
    Check it out and follow if you like it!!
    Thank you!

    http://newfashionorder.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That food makes me hungry! YUM!

    And, your hair and make up look SO SO SO SO SO good! 

    BeantwoordenVerwijderen
  5.  ^.^ I really love your look. red hair is cool ;)

     http://cookiecatsworld.blogspot.de/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. i love your make-up so pretty eyes and i like ur contacts too <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. omg you always look so pretty ;w;
    your hair and makeup is perfect!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8.  Ah your mother is still young indeed ^^
    Love your eye make-up!
    And the snacks and cake look so yummy :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. you looks great ;3

    and i want to eat the snack, i like it

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love your hair colour * v * and may I ask what bottom lashes are you using? :3 and the food looks yummy ahah :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11.  Your eyes are really nice like thant, and you're hair color is super beautiful *-*

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Shewillbeloved21 juli 2012 om 19:21

    Wow...your mom is really young! How old are you? My moms like 11 years older than yours and I am at least 4 years younger than you are O.o

    But you look gorgeous *o* Love your eyes and hair!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. too cute *_*
    ur eye make-up is amazing <3

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love your makeup, hun! And yes your mom is really young, wow! :DD <33 want that foooooooooooooood ugh I miss Dutch food so much DD:

    BeantwoordenVerwijderen